کد قالب کانون رازهای زندگی زوج های خوشحال چیست؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1603
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 1603
بازدید ماه : 1831
بازدید کل : 154487
تعداد مطالب : 2267
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : شنبه 21 آبان 1402

 

زوج‌های خوشحال و راضی , زوج های خوشحال , ویژگی زوج های خوشحال

زوج های خوشحال به حرف هم گوش می دهند

همه زوجین کم و بیش با هم صحبت می کنند ولی هنر گوش دادن ، ندارند. اگر با شریک زندگیتان وارد صحبت و گفتگو نشوید و به حرفهایش گوش ندهید ، چطور توقع دارید که رابطه خوبی داشته باشید؟

گاهی اوقات حرف زدن با شریک عاطفی و صرفا همدلی با هم می تواند تمام استرس های روزمره و ناراحتی های شما را بشورد و از بین ببرد. 

 

در مواقعی که مشکلی در رابطه تان پیش آمده ، اگر تمام تمرکز شما روی حرفهای شریک زندگیان باشد میتوانید مشکل و دلیل ناراحتی او را از لا به لای حرفهایش بیرون بکشید و مشکل را حل کنید. 

این روزها بیشتر وقت زوجین درگیر دنیای مجازی و استفاده از وسایل الکترونیک است و وقتی برای حرف زدن و گوش دادن به هم ، ندارند.  این روزها رابطه افراد با موبایل و رایانه و تبلتشان جدانشدنی تر و محکم تر از رابطه با شریک عاطفیشان شده.

 

زوج های شاد ، زمانی که کنار هم قرار می گیرند بیشتر با هم حرف می زنند و وسایل الکترونیک را از دسترس خارج می کنند . یادتان باشد شما زمانی می توانید یک گفتگوی سازنده داشته باشید که با تمام قلب و مغزتان به هم توجه کنید و عاملی برای حواس پرتی اطرافتان نباشد. 

 

زوج های خوشحال در طول روز ارتباطشان را با هم حفظ می کنند

شاید تصور کنید که خبر گرفتن از هم در طول روز لزومی ندارد ولی کاملا در اشتباهید ، اگر بیشتر از 4 ساعت در روز از هم دور هستید نباید مثل دو غریبه رفتار کنید و هیچ خبری از هم نگیرید. 

نداشتن رابطه در طول روز مانع از تدام حس خوبی که نسبت به هم دارید ، می شود. نیازی نیست که هر روز و هر 2 – 3 ساعت یک بار حتما با هم تلفنی گفتگو کنید ، میتوانید با پیام های کوتاه و احوالپرسی یا نظر پرسیدن از هم یا یک پیام عاشقانه یا پیامی که شعله شهوت طرف مقابل را روشن کند ، ارتباط تان را در طول روز با هم حفظ کنید و علاقه و صمیمیت بینتان را بهتر حفظ کنید. 

 

زوج‌های خوشحال و راضی , زوج های خوشحال , ویژگی زوج های خوشحال

زوج های خوشحال همیشه تفریح و فعالیت دونفره دارند

 

زوج های خوشحال همیشه یک فعالیت دو نفره دارند

با گذر سال های ازدوج متاسفانه زوجین وقت کمتری برای هم صرف می کنند و برای بعضی ها زندگی مشترک دیگر مشترک باقی نمی ماند. 

زیر یک سقف بودن به معنی زندگی مشترک نیست. برای مثال بسیاری از مردان برای خودشان یک پاتوق دنج در خانه درست می کنند که بیشتر وقتشان را در آن می گذرانند یا این که به قدری خودشان را درگیر کار می کنند که دیگر وقت و انرژی ای برای وقت گذاشتن با همسر خود ندارند. 

 

شاید در ظاهر این کارها برای پیشرفت و موفقیت بیشتر ، بسیار مفید به نظر برسد ولی در واقعیت یکی از آسیب رسان ترین کارها به زندگی زناشویی شما و از بین بردن حس خوبی است که در خانه تجربه می کردید.

 

داشتن یک پاتوق دنج یا غار تنهایی در خانه ، این پیام را به همسر شما می رساند که شما ترجیح می دهید از او فاصله بگیرید و از آزارهای او دور شوید ، چنین رفتاری در زندگی مشترک قابل قبول نیست و سمی است که صمیمیت شما را می خشکاند. 

 

زمانی که به قدری درگیر فعالیت و استرس های کاری می شوید که هنگام رسیدن به خانه چیزی جز خستگی برایتان باقی نمانده است ، به مرور از نظر روحی و جسمی فرسوده تر می شوید و شاید قبل از این که جسم و روحتان کاملا فرسوده شود ، به موفقیت در کارتان برسید ولی به همان اندازه به شکست در رابطه زناشوییتان نزدیک تر می شوید. 

 

زوج های خوشحال که از زندگی زناشویی خود رضایت دارند همیشه برای با هم بودن برنامه ریزی می کنند و همیشه سعی می کنند بخشی از زمان خود را به بودن کنار هم و انجام فعالیت های مشترک سپری کنند. 

 

زوج های خوشحال از هم تشکر می کنند

هر چقدر از اهمیت قدرشناس بودن و تشکر از هم بگوییم باز هم کم است. انسان ها فراموش کار هستند و گاهی یادشان می رود چه نعمت های ریز و درشتی در زندگیشان دارند و گاهی فراموش می کنند که عزیزشان چقدر آن ها را دوست دارند یا خودشان چقدر او را دوست دارند و گاهی وجود و خوبی های او را از یاد می برند. 

 

در یک زندگی مشترک همیشه باید قدردان و سپاسگذار همسرتان باشید و در هر فرصتی از او تشکر کنید و نشان دهید که قدر بودن و زحماتش را می دانید. 

مثلا همسرتان هر شب برایتا شام می پزد و شما هر شب با کلامتان به او نشان بدهید که قدر زحمتش را می دانید. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ناگفته های زندگی
برچسب‌ها: ناگفته های زندگی